Proszę czekać... Trwa wczytywanie strony...
Loading...

Pomoc

Zamówienia staramy się realizować w możliwie jak najkrótszym czasie. Termin wysyłki uzależniony jest od sposobu płatności.

  1. 1. Przedpłata na konto - Paczka wysyłana jest przeważnie w ciągu 24 godziny od zaksięgowania pieniędzy na koncie.
  2. 2. Za pobraniem - Paczka wysyłana jest przeważnie w ciągu 24 godziny od złożenia zamówienia w sklepie.
Statusy zamówień są aktualizowane na bieżąco. Niezwłocznie po wysłani zamówienia status zostanie zaktualizowany oraz zostaniesz o tym fakcie poinformowany.
W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć, o jakichkolwiek opóźnieniach klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.

Uwaga!
Czas realizacji zamówienia na Zestaw Do Samodzielnej Obsługi wynosi 5 dni roboczych.

  1. 1. Kurier
    - 14,90 zł (przedpłata na konto)
    - 24,90 zł (pobranie)
    Duże zamówienia (powyżej 90kg) wysyłamy wyłącznie paletą - przedpłata na konto
  2. 1. InPost Paczkomat
    - 11,90 zł (przedpłata na konto)
  3. 2. Kurier Paleta
    - 140,00 zł (przedpłata na konto)
  4. 3. Dostawa bezpośrednia (express) - Dowóz fajerwerków bezpośrednio do klienta jest ustalany indywidualnie (wymagany kontakt telefoniczny)
  5. 4. Odbiór osobisty - Płatność w siedzibie firmy

Wszystkie produkty wystawione w sklepie (z statusem dostępne ) są dostępne i znajdują się na magazynie.
Nie handlujemy virtualnym towarem! Jest to jest ... nie ma to nie ma :)
Towary ze statusem dostępne można zakupić bezpośrednio w sklepie. W takim wypadku do Państwa należy decyzja czy składać zamówienie z opcją odbioru osobistego czy po prostu podjechać i kupić.

  1. 1. Tpay bezpieczne płatności elektroniczne (najszybsza forma płatności)
  2. 2. BLIK (Tpay) bezpieczne płatności elektroniczne (najszybsza forma płatności)
  3. 3. Przedpłata na konto (wskazane w mailu potwierdzającym zamówienie)
  4. 4. Za pobraniem (płatność przy odbiorze towaru od kuriera)
  5. 5. Na miejscu (podczas odbioru osobistego w sklepie, płatność tylko gotówką)

Konto bankowe:
34 1910 1048 2215 0275 0741 0001 (Santander Bank)
Exedar - Paweł Gajewski
Opacz 88B
05-520 Konstancin Jeziorna

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia (np. "zamówienie 1234").

Program partnerski, zniżki i rabaty

Podglą ilości zebranych punktów oraz możliwości ich wymiany można zobaczyć w zakładce Moje punkty. Punkty są dostępne tylko dla osób mających konto na sklepie.
Link partnera/polecający znajduje się na samym dole strony.
Metody uzyskania Punktów:

  1. Poleć sklep znajomemu i zbieraj punkty za jego zakupy.
    Wystarczy, że osoba której polecisz sklep wejdzie do niego poprzez specjalny link generowany indywidualnie dla każdego użytkownika i dokona zakupu.
    Za każde 10zł wydane przez osobę poleconą Ty otrzymujesz 1ptk.

    Jeżeli kupujący skorzysta z obowiązującej na sklepie promocji lub wykożysta kod rabatowy za każde wydane 10zł Ty otrzymasz 0.1ptk.

  2. Zamówienie złożone na sklepie internetowym z wykluczeniem zamówień za pobraniem (liczba punktów jest obliczania automatycznie przez system po realizacji zamówienia). Jeżeli podczas składania zamówienia aktywna jest promocja lub kupujący skorzysta z rabatu indywidualnego punkty nie zostaną przydzielone.
    Punkty są przyznawane wyłącznie do zamówień zrealizowanych w terminie do 30 dni po realizacji zamówienia.

Uzyskaj stały rabat za regularne zakupy.
Zasada działania jest prosta jeżeli wartość zamówień z bieżącego roku zrówna się lub przekroczy jeden z wielu progów rabatowych, rabat zostanie automatycznie zwiększony.
Jeżeli osiągnięty próg rabatowy będzie niższy niż np. zeszłoroczny rabat nie zostanie obniżony.
Funkcja dostępna tylko dla klientów posiadających konto na sklepie.

Aktualny stały rabat można sprawdzić pod adresem Rabaty dla stałych klientów

Najczęściej zadawane pytania

Tak! Wszystkie produkty które widnieją w sklepie są sklasyfikowane przez importerów jako Nie Wymaga Pozwolenia.

Na każdym opakowaniu jest instrukcja obsługi danego wyrobu. Stosując się do niej nic nam się nie stanie! Słysząc o wypadkach z udziałem fajerwerków możemy być nie mal pewni że przyczyną nie był wadliwy towar ale zbytnia brawura lub odpalanie pirotechniki pod wpływem alkoholu.

Najważniejsze są dobre warunki przechowywania, nigdy w wilgotnym miejscu. Jeżeli nasze fajerwerki leżą w suchym miejscu oraz temperaturze pokojowej możemy być spokojni o ich prawidłowe działanie.

Nawet najlepszy produkt może zawieść dlatego też pamiętajmy by zachować minimalną odległość 15 metrów. Efekt będzie taki sam a w przypadku wyrzutni nawet lepszy gdy odsuniemy się jeszcze dalej. Jeżeli jednak coś pójdzie nie tak należy pamiętać żeby nie zbliżać się do wyrobu przez około 20 minut (im więcej czasu tym lepiej). Po 20 minutach należy sprzątnąć wyrób, jeżeli strzelamy na terenie publicznym, aby nikomu z osób postronnych nie przyszło na myśl żeby go odpalić.Gdy strzelamy na terenie prywatnym najlepiej jest zostawić produkt do następnego dnia oraz poinformować innych domowników o niebezpieczeństwie. Najlepszym rozwiązaniem było by zakopanie go w ziemi jednakże jeżeli nie mamy takiej możliwości należy go po prostu wyrzucić do śmieci.

Konto bankowe:
34 1910 1048 2215 0275 0741 0001 (Deutsche Bank)
Exedar - Paweł Gajewski
Opacz 88B
02-520 Konstancin Jeziorna

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia (np. "zamówienie 1234").