Proszę czekać... Trwa wczytywanie strony...
Loading...

Pomoc

Zamówienia staramy się realizować w możliwie jak najkrótszym czasie. Termin wysyłki uzależniony jest od sposobu płatności.

  1. Przedpłata na konto - Paczka wysyłana jest przeważnie w ciągu 24 godzin (czas realizacji wyświetla się na karcie produktu!) od zaksięgowania pieniędzy na koncie.
  2. Za pobraniem - Paczka wysyłana jest przeważnie w ciągu 24 godzin (czas realizacji wyświetla się na karcie produktu!) od złożenia zamówienia w sklepie.
    Uwaga: Maksymalna kwota zamówienia przy płatności za pobraniem wynosi 700 zł.
Statusy zamówień są aktualizowane na bieżąco. Niezwłocznie po wysłani zamówienia status zostanie zaktualizowany oraz zostaniesz o tym fakcie poinformowany.
W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć, o jakichkolwiek opóźnieniach klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.

Uwaga!
Czas realizacji zamówienia na Zestaw Do Samodzielnej Obsługi wynosi 5 dni roboczych.

1. Kurier
- 19,90 zł (przedpłata na konto)
- 29,90 zł (pobranie)
Duże zamówienia (powyżej 90kg) wysyłamy wyłącznie paletą - przedpłata na konto
Uwaga: Maksymalna kwota zamówienia przy płatności za pobraniem wynosi 700 zł.

2. InPost Paczkomat
- 14,90 zł (przedpłata na konto)

3. Kurier Paleta
- 140,00 zł (przedpłata na konto)

4. Dostawa bezpośrednia (express)
Dowóz fajerwerków bezpośrednio do klienta jest ustalany indywidualnie (wymagany kontakt telefoniczny)

5. Odbiór osobisty
Płatność w siedzibie firmy

Wszystkie produkty wystawione w sklepie (z statusem dostępne) są dostępne i znajdują się na magazynie.
Nie handlujemy wirtualnym towarem! Jeśli produktu nie ma w sklepie, oznacza to że faktycznie jest niedostępny.

  1. 1. Tpay bezpieczne płatności elektroniczne (najszybsza forma płatności)
  2. 2. BLIK (Tpay) bezpieczne płatności elektroniczne (najszybsza forma płatności)
  3. 3. Przedpłata na konto (wskazane w mailu potwierdzającym zamówienie)
  4. 4. Za pobraniem (płatność przy odbiorze towaru od kuriera)
  5. 5. Na miejscu (podczas odbioru osobistego w sklepie, płatność tylko gotówką)
Uwaga: Maksymalna kwota zamówienia przy płatności za pobraniem wynosi 700 zł.

Konto bankowe:
34 1910 1048 2215 0275 0741 0001 (Santander Bank)
Exedar - Paweł Gajewski
Opacz 88B
05-520 Konstancin Jeziorna

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia (np. "zamówienie 1234").

Program partnerski, zniżki i rabaty

Podgląd ilości zebranych punktów oraz możliwości ich wymiany można zobaczyć w zakładce Moje punkty. Punkty są dostępne tylko dla osób mających konto w sklepie.
Link polecający znajduje się na samym dole strony.

Metody zdobywania punktów:

1. Polecenie sklepu znajomemu
- Za każde wydane przez poleconą osobę 10 zł otrzymujesz 1 punkt
- Jeśli polecona osoba skorzysta z promocji lub kodu rabatowego, otrzymujesz 0,1 punktu za każde wydane 10 zł
- Polecona osoba musi wejść do sklepu przez Twój specjalny link i dokonać zakupu
- Punkty przyznawane są automatycznie po realizacji zamówienia
- Punkty są przyznawane automatycznie po realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od realizacji zamówienia

2. Własne zakupy w sklepie
- Głównym warunkiem jest posiadanie konta w sklepie oraz bycie zalogowanym podczas składania zamówienia
- Za każde wydane 10 zł otrzymujesz 1 punkt
- Jeśli skorzystasz z promocji lub kodu rabatowego, otrzymujesz 0,1 punktu za każde wydane 10 zł
- Szacunkowa maksymalna liczba punktów możliwa do otrzymania za zamówienie wyświetlana jest w koszyku
- Punkty są przyznawane automatycznie po realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od realizacji zamówienia

Wykorzystanie punktów:
- 5 punktów = 1 zł rabatu na zamówienie
- Minimalna liczba punktów do wykorzystania: 100 punktów (20 zł rabatu)
- Maksymalnie można opłacić punktami 50% wartości zamówienia
- Szacunkowa liczba punktów za zamówienie widoczna jest w koszyku

Uzyskaj stały rabat za regularne zakupy.
Zasada działania jest prosta jeżeli wartość zamówień z bieżącego roku zrówna się lub przekroczy jeden z wielu progów rabatowych, rabat zostanie automatycznie zwiększony.
Jeżeli osiągnięty próg rabatowy będzie niższy niż np. zeszłoroczny rabat nie zostanie obniżony.
Funkcja dostępna tylko dla klientów posiadających konto w sklepie.

Aktualny stały rabat można sprawdzić pod adresem Rabaty dla stałych klientów

Najczęściej zadawane pytania

Tak! Wszystkie produkty które widnieją w sklepie są sklasyfikowane przez importerów jako Nie Wymaga Pozwolenia.

Na każdym opakowaniu znajduje się instrukcja obsługi danego wyrobu. Stosując się do niej, korzystanie z fajerwerków jest bezpieczne! Przypadki wypadków z udziałem pirotechniki najczęściej wynikają z nieprzestrzegania instrukcji, zbytniej brawury lub używania fajerwerków pod wpływem alkoholu.

Najważniejsze są odpowiednie warunki przechowywania - nigdy w wilgotnym miejscu. Jeżeli nasze fajerwerki są przechowywane w suchym miejscu w temperaturze pokojowej, możemy być spokojni o ich prawidłowe działanie przez cały rok.

Nawet najlepszy produkt może czasami zawieść, dlatego ważne jest zachowanie bezpiecznej odległości minimum 15 metrów. Efekt będzie taki sam, a w przypadku wyrzutni nawet lepszy przy większej odległości.

Postępowanie w przypadku niewypału:
1. Nie zbliżaj się! Zachowaj odległość przez co najmniej 20 minut
2. Po 20 minutach można bezpiecznie sprzątnąć wyrób
3. Na terenie publicznym - należy go usunąć, aby nikt postronny go nie odpalił
4. Na terenie prywatnym - najlepiej zostawić do następnego dnia i poinformować domowników
5. Utylizacja - najlepiej zakopać w ziemi, alternatywnie wyrzucić do śmieci

Konto bankowe:
34 1910 1048 2215 0275 0741 0001 (Santander Bank)
Exedar - Paweł Gajewski
Opacz 88B
05-520 Konstancin Jeziorna

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia (np. "zamówienie 1234").

🔞

Uwaga!

Nasz sklep prowadzi sprzedaż fajerwerków wyłącznie osobom pełnoletnim (18+).
Kontynuując przeglądanie strony, potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat.

NIE – opuść stronę

Dbamy o Twoją prywatność

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z naszą Polityką prywatności.