Pomoc

Dostawa i płatność

Czas realizacji zamówień

Zamówienia staramy się realizować w możliwie jak najkrótszym czasie. Termin wysyłki uzależniony jest od sposobu płatności.

a) Przedpłata na konto - paczka wysyłana jest przeważnie w ciągu 24 godziny od zaksięgowania pieniędzy na koncie.

b) Za pobraniem - paczka wysyłana jest przeważnie w ciągu 24 godziny od złożenia zamówienia w sklepie

W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć, o jakichkolwiek opóźnieniach klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.

Uwaga!

Czas realizacji zamówienia na Zestaw Do Samodzielnej Obsługi wynosi 5 dni roboczych.

Koszty i rodzaje dostawy

a)Kurier (niezależne od wielkości paczki)

- 20 zł (przedpłata na konto)

- 20 zł (punkty TF)

- 30 zł (pobranie) - maksymalna kwota zamówienia to 1000 zł

b) Dostawa bezpośrednia (express)

Dowóz fajerwerków bezpośrednio do klienta jest ustalany indywidualnie (wymagany kontakt telefoniczny)

c) Odbiór osobisty

- Płatność w siedzibie firmy

Dostępność produktów

Wszystkie produkty wystawione w sklepie (z statusem dostępne ) są dostępne i znajdują się na magazynie.

Nie handlujemy virtualnym towarem! Jest to jest ... nie ma to nie ma :)

Towary ze statusem dostępne można zakupić bezpośrednio w sklepie. W takim wypadku do Państwa należy decyzja czy składać zamówienie z opcją odbioru osobistego czy po prostu podjechać i kupić.

Metody płatności

- Przelewy24 - bezpieczne płatności elektroniczne (najszybsza forma płatności)

- Punkty TF (więcej o płatności w dziale pomocy Punkty TF)

- Przedpłata na konto (wskazane w mailu potwierdzającym zamówienie)

- Za pobraniem (płatność przy odbiorze towaru od kuriera) - maksymalna kwota zamówienia to 1000 zł

- Na miejscu (podczas odbioru osobistego w sklepie)



Konto bankowe:

34 1910 1048 2215 0275 0741 0001 (Deutsche Bank)
Exedar - Paweł Gajewski
Opacz 88B
02-520 Konstancin Jeziorna


W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia

np. "zamówienie 1234"

Program partnerski, zniżki i rabaty

Punkty TF

Rabaty dla stałych klientów

Uzyskaj stały rabat za regularne zakupy.
Zasada działania jest prosta jeżeli wartość zamówień z bieżącego roku zrówna się lub przekroczy jeden z wielu progów rabatowych, rabat zostanie automatycznie zwiększony.
Jeżeli osiągnięty próg rabatowy będzie niższy niż np. zeszłoroczny rabat nie zostanie obniżony.
Funkcja dostępna tylko dla klientów posiadających konto na sklepie.

Aktualny stały rabat można sprawdzić pod adresem Rabaty dla stałych klientów

Najczęściej zadawane pytania

Czy wszystkie produkty prezentowane w sklepie są legalne?

Tak! Wszystkie produkty które widnieją w sklepie są sklasyfikowane przez importerów jako Nie Wymaga Pozwolenia.

Czy to jest bezpieczne?

Na każdym opakowaniu jest instrukcja obsługi danego wyrobu. Stosując się do niej nic nam się nie stanie! Słysząc o wypadkach z udziałem fajerwerków możemy być nie mal pewni że przyczyną nie był wadliwy towar ale zbytnia brawura lub odpalanie pirotechniki pod wpływem alkoholu.

Czy zamawiając fajerwerki na początku roku mogę być spokojny że dotrwają w stanie nienaruszonym do Sylwestra?

Najważniejsze są dobre warunki przechowywania, nigdy w wilgotnym miejscu. Jeżeli nasze fajerwerki leżą w suchym miejscu oraz temperaturze pokojowej możemy być spokojni o ich prawidłowe działanie.

Co zrobić gdy coś nam nie odpali?

Nawet najlepszy produkt może zawieść dlatego też pamiętajmy by zachować minimalną odległość 15 metrów. Efekt będzie taki sam a w przypadku wyrzutni nawet lepszy gdy odsuniemy się jeszcze dalej. Jeżeli jednak coś pójdzie nie tak należy pamiętać żeby nie zbliżać się do wyrobu przez około 20 minut (im więcej czasu tym lepiej). Po 20 minutach należy sprzątnąć wyrób, jeżeli strzelamy na terenie publicznym, aby nikomu z osób postronnych nie przyszło na myśl żeby go odpalić.Gdy strzelamy na terenie prywatnym najlepiej jest zostawić produkt do następnego dnia oraz poinformować innych domowników o niebezpieczeństwie. Najlepszym rozwiązaniem było by zakopanie go w ziemi jednakże jeżeli nie mamy takiej możliwości należy go po prostu wyrzucić do śmieci.

Na jaki numer konta mam dokonać przedpłaty?

Konto bankowe:

34 1910 1048 2215 0275 0741 0001 (Deutsche Bank)
Exedar - Paweł Gajewski
Opacz 88B
02-520 Konstancin Jeziorna


W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia

np. "zamówienie 1234"

Wygenerowano w 0.2526 s