Pomoc

Zamówienia staramy się realizować w możliwie jak najkrótszym czasie. Termin wysyłki uzależniony jest od sposobu płatności.

  1. 1. Przedpłata na konto - Paczka wysyłana jest przeważnie w ciągu 24 godziny od zaksięgowania pieniędzy na koncie.
  2. 2. Za pobraniem - Paczka wysyłana jest przeważnie w ciągu 24 godziny od złożenia zamówienia w sklepie.
W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć, o jakichkolwiek opóźnieniach klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.

Uwaga!
Czas realizacji zamówienia na Zestaw Do Samodzielnej Obsługi wynosi 5 dni roboczych.

  1. 1. Kurier (do 2 500 zł)
    - 14,90 zł (przedpłata na konto)
    - 20,00 zł (punkty TF)
    - 17,90 zł (pobranie) - maksymalna kwota zamówienia to 2 000 zł
    Zamówienia powyżej 2 500 zł wysyłamy wyłącznie paletą - przedpłata na konto
  2. 2. Kurier Paleta
    - 140,00 zł (przedpłata na konto)
  3. 3. Dostawa bezpośrednia (express) - Dowóz fajerwerków bezpośrednio do klienta jest ustalany indywidualnie (wymagany kontakt telefoniczny)
  4. 4. Odbiór osobisty - Płatność w siedzibie firmy

Wszystkie produkty wystawione w sklepie (z statusem dostępne ) są dostępne i znajdują się na magazynie.
Nie handlujemy virtualnym towarem! Jest to jest ... nie ma to nie ma :)
Towary ze statusem dostępne można zakupić bezpośrednio w sklepie. W takim wypadku do Państwa należy decyzja czy składać zamówienie z opcją odbioru osobistego czy po prostu podjechać i kupić.

  1. 1. Przelewy24 bezpieczne płatności elektroniczne (najszybsza forma płatności)
  2. 2. Punkty TF (więcej o płatności w dziale pomocy Punkty TF)
  3. 3. Przedpłata na konto (wskazane w mailu potwierdzającym zamówienie)
  4. 4. Za pobraniem (płatność przy odbiorze towaru od kuriera) - maksymalna kwota zamówienia to 1000 zł
  5. 5. Na miejscu (podczas odbioru osobistego w sklepie)

Konto bankowe:
34 1910 1048 2215 0275 0741 0001 (Deutsche Bank)
Exedar - Paweł Gajewski
Opacz 88B
02-520 Konstancin Jeziorna

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia (np. "zamówienie 1234").

Program partnerski, zniżki i rabaty

Za zebrane Punkty TF możesz kupować na taniefajerwerki dowolne produkty. Cena w Punktach TF jest zawsze podana pod normalną ceną. Punkty TF są dostępne tylko dla osób mających konto na sklepie.
Link partnera/polecający znajduje się w górnej części strony z prawej strony loga.
Metody uzyskania Punktów TF:

  1. Poleć sklep znajomemu i zbieraj punkty za jego zakupy.
    Wystarczy, że osoba której polecisz sklep wejdzie do niego poprzez specjalny link generowany indywidualnie dla każdego użytkownika i dokona zakupu.
    Za każde 4zł wydane przez osobę poleconą Ty otrzymujesz 1ptk.

    Ograniczenia w przypadku których punkty nie zostaną przyznane:
    - kupujący korzysta z rabatu powyżej 10%,
    - kupujący korzysta z kodu promocyjnego,
    - na sklepie trwa promocja (czasowa obniżka cen/XX% gratis),
    - od dnia polecenia sklepu minie 365dni

  2. Zbieraj punkty za każde wejście na sklep przez Twój link.
    Wystarczy, że osoba której wyślesz link wejdzie na sklep a Ty otrzymasz za każde unikalne wejście 0.005ptk (2000 wejść = 10 punktów = 1zł na zakupy)

    Ograniczenia w przypadku których punkty (za wybrane wejście) nie zostaną przyznane:
    - wejścia z poza granic Polski,
    - wejścia botów,
    - wejścia przez serwery proxy

    Wszystkie wejścia będą weryfikowane, osoby które uzyskają punkty w sposób nieuczciwy np. reklamując link na stronach/grupach i zachęcając do wejść tylko po to aby uzyskać wejścia będą banowane. Rozliczenia punktów odbywają się ręcznie po zgłoszeniu ich na adres email: artur@demonyognia.pl. Zastrzegamy sobie prawo do nie przydzielenia punktów za wejścia.
    W celu zbierania punktów za wejścia wymagana jest aktywacja usługi w panelu klienta Punkty TF

Uzyskaj stały rabat za regularne zakupy.
Zasada działania jest prosta jeżeli wartość zamówień z bieżącego roku zrówna się lub przekroczy jeden z wielu progów rabatowych, rabat zostanie automatycznie zwiększony.
Jeżeli osiągnięty próg rabatowy będzie niższy niż np. zeszłoroczny rabat nie zostanie obniżony.
Funkcja dostępna tylko dla klientów posiadających konto na sklepie.

Aktualny stały rabat można sprawdzić pod adresem Rabaty dla stałych klientów

Najczęściej zadawane pytania

Tak! Wszystkie produkty które widnieją w sklepie są sklasyfikowane przez importerów jako Nie Wymaga Pozwolenia.

Na każdym opakowaniu jest instrukcja obsługi danego wyrobu. Stosując się do niej nic nam się nie stanie! Słysząc o wypadkach z udziałem fajerwerków możemy być nie mal pewni że przyczyną nie był wadliwy towar ale zbytnia brawura lub odpalanie pirotechniki pod wpływem alkoholu.

Najważniejsze są dobre warunki przechowywania, nigdy w wilgotnym miejscu. Jeżeli nasze fajerwerki leżą w suchym miejscu oraz temperaturze pokojowej możemy być spokojni o ich prawidłowe działanie.

Nawet najlepszy produkt może zawieść dlatego też pamiętajmy by zachować minimalną odległość 15 metrów. Efekt będzie taki sam a w przypadku wyrzutni nawet lepszy gdy odsuniemy się jeszcze dalej. Jeżeli jednak coś pójdzie nie tak należy pamiętać żeby nie zbliżać się do wyrobu przez około 20 minut (im więcej czasu tym lepiej). Po 20 minutach należy sprzątnąć wyrób, jeżeli strzelamy na terenie publicznym, aby nikomu z osób postronnych nie przyszło na myśl żeby go odpalić.Gdy strzelamy na terenie prywatnym najlepiej jest zostawić produkt do następnego dnia oraz poinformować innych domowników o niebezpieczeństwie. Najlepszym rozwiązaniem było by zakopanie go w ziemi jednakże jeżeli nie mamy takiej możliwości należy go po prostu wyrzucić do śmieci.

Konto bankowe:
34 1910 1048 2215 0275 0741 0001 (Deutsche Bank)
Exedar - Paweł Gajewski
Opacz 88B
02-520 Konstancin Jeziorna

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia (np. "zamówienie 1234").